Η Παυλίνα Μάρβιν ακούει -και χορεύει- τον δίσκο ηλεκτρονικής μουσικής Natural High και σημειώνει στο περιθώριό του με τον δικό της τρόπο.
Μουσική
Σημειώσεις στο περιθώριο της μουσικής και των ρευμάτων της, των τραγουδιών και των στίχων τους, της ιδεολογίας και των ήχων της, των μουσικών και των μουσικοκριτικών.
Υπό μία οπτική, αν υπάρχει κάτι πέρα από το καθαρά διαισθητικό που μπορεί να ξεχωρίσει το νουάρ από το, με την ευρύτερη έννοια, αστυνομικό...
Στη μουσική ο όρος Sci-Fi (Επιστημονική Φαντασία)[1] παραπέμπει κύρια σε soundtrack από ταινίες Sci-Fi. Έξω από αυτό το πλαίσιο ο όρος δεν...
Το παρόν άρθρο ασχολείται με ορισμένες από τις γυναικείες μορφές που παρουσιάζονται στα τραγούδια του Μάνου Χατζιδάκι. Γίνεται μια σύντομη ανάλυση...
(Ακούστε τα τραγούδια που ανθολογούνται στο άρθρο) Το παρόν σύντομο σημείωμα δεν ασχολείται με το πολιτικό τραγούδι γενικά (που φυσικά προήλθε...
Μια αναδρομή και κάποιες σκέψεις με αφορμή δύο πρόσφατες κυκλοφορίες ενός είδους που «δεν πέθανε»
Για τον στιχουργό Άλκη Αλκαίο έχουν γραφτεί, ειδικά μετά το θάνατό του, πολλά. Αρκεί μια αναζήτηση στο διαδίκτυο για να μάθει κανείς μερικά στοιχεία...
Για δεύτερο συνεχόμενο μήνα, η στήλη θα συνομιλήσει κάπως έκκεντρα με το κεντρικό θέμα του τεύχους. Ο λόγος είναι απλός, προφανής ίσως: το σάουντρακ...
Σημειώσεις για την πολύπλοκη σχέση του ροκ με τη θρησκεία Όταν έμαθα το θέμα του τρίτου τεύχους του Marginalia, ο νους μου πήγε αυτομάτως σε τρεις...
Έλπίζω ο τίτλος να μην σας ανησύχησε· δεν σκοπεύω αυτόν το μήνα να ασχοληθώ, ούτε με τον Ηράκλειτο, ούτε με την αρχαιοελληνική, αλλά με κάτι που με...
Σημειώσεις του Δημήτρη Ιωάννου για τον μουσικοκριτικό Μαρκ Φίσερ Πώς εγκαινιάζει κανείς μια μουσική στήλη σε ένα περιοδικό κριτικής, πολιτικής σκέψης...