Ψηφιακά Προϊόντα

Η στήλη «Ψηφιακά Προϊόντα» έχει στόχο την κριτική παρουσίαση ψηφιακών προϊόντων που αφορούν τις ανθρωπιστικές και τις κοινωνικές σπουδές, τόσο από άποψης μορφής και σχεδιασμού όσο και από πλευράς σύλληψης της αρχικής ιδέας και περιεχομένου.
Τη στήλη επιμελούνται ο Χρίστος Μαής και ο Στέλιος Χρονόπουλος.

Τεύχος #12 Ψηφιακά Προϊόντα

Λοιμός ΑΕ

«Να ‘μαι τώρα στο δωμάτιό μου παίζοντας Plague Inc. και μαθαίνω ότι ένας νέος ιός εμφανίστηκε στον πραγματικό κόσμο στην Κίνα. Η πρώτη μου σκέψη...

Τεύχος #08 Πένες γυναικών, ιστορίες (α)ορατότητας Ψηφιακά Προϊόντα

Οι αναπαραστάσεις των γυναικοκτονιών στα Ιταλικά ΜΜΕ και την ιταλική δημόσια συζήτηση

Το 2018, η ερευνητική ομάδα SMART (Social Media Research Techniques, Ερευνητικές Τεχνικές Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης), μέρος του iNOVA Media Lab...

Τεύχος #05 Ειρήνη και Πόλεμος Ψηφιακά Προϊόντα

Παίζοντας Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο: σημειώσεις για τον πόλεμο στα ψηφιακά παιχνίδια

Αν και τόσο ο ευρωπαϊκός χώρος, όσο και η Αμερική, δεν έχουν βιώσει τις τελευταίες δεκαετίες τον πόλεμο μέσα στα σύνορά τους, μια μεγάλη μερίδα νέων ...

Τεύχος #03 Ψηφιακά Προϊόντα

No Politica ή Ριζοσπαστικοποίηση; Η Μάχη για την Δικτυακή Ουδετερότητα και ο Πόλεμος για το Ανοικτό Διαδίκτυο

Υπάρχει μια δημοφιλής αντίληψη ότι η τεχνολογία είναι μια δύναμη αυτόνομη από την κοινωνία, που λειτουργεί απελευθερωτικά, αν η εξέλιξή της αφεθεί...